tirsdag 15. mars 2011

TV-skap

Jeg trengte et vitrineskap i stua til å ha glass og koppestell i, jeg fant et gustaviansk på Finn.no. Prisforlangende var 800.- jeg ga 600.-.

















Etterpå har jeg sett helt like skap til flere tusen kroner, så jeg har vel gjort et kupp da?!
Men skapet passet ikke inn der hvor jeg hadde tenkt det som vitrineskap, så da fikk det bli TV-skap i stedet.
Først fjernet jeg hyller, bakvegg og skrudde av bena. Skapet ble malt, gardiner sydd og festet på Wire. Og da har man et skap til TV, stero, playstation og annet ræl som vanligvis flyter rundt. NICE
















Genialt enkelt og funksjonet! Men oj så overmøblert, på tide å kvitte seg med noe stæsj!




































Minstemann er meget stolt av å mestre nøkler&låser for å kunne se på TV. Hun viser gjerne fram hvordan skapet skal åpnes, og det med et snev av dramaqueen-fakter:-)

8 kommentarer:

  1. Vow..for en fornyelse og for et et flott resultat!!!
    Genialt!
    Så deilig å få alle TV ting bak lås og slå!!!
    Ønsker deg fine dager videre.
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Herlighet for et kupp da! Og så flott du har pussa det opp :)

    SvarSlett
  3. Jeg misunner sånne som deg som ser muligheter i alt ting! Blei skikkelig fint i hvert fall! :D

    SvarSlett
  4. Fy søren så lekkert det ble da Mette. Såååå flink du er. Hvor stor er tv,n din?
    Bare må finne meg noe sånt.
    Føler meg litt som hermegåsa her men...


    Hilsen fra Gunn Hilde.

    SvarSlett
  5. Wow!!! Rålekkert!
    Hihi, du altså..prute på et sånnt skap når det kun koster 800,- og attpåtil klare å presse prisen ned! Tar gjerne deg med på shopping en gang! ;)
    Skapet ble helt nydelig, og så smart å få gjemt vekk lite dekorative tv og tv-relaterte greier :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. For en inspirerende blogg du har...gjenbruk er gøy ikke sant? Åsså er du fra Frækksta....kjenner jeg savner hjembyen spesielt ved denne årstiden vi går i møte;o) Klem fra Maliva

    SvarSlett
  7. Lovely arrangement! Please do an inspiration board for sheet sets or bedroom style inspiration!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails