mandag 4. april 2011

Vant du?














Da er trekningen unnagjort, 2 dager for sent! Beklager det, men det er ikke alltid det går som planlagt.

Vinnerne er...

lodd nr.1 Nennes
lodd nr. 9 Lindmarkdubland
lodd nr. 10 lindapetrine@live.no
lodd nr. 18 Kerstin
lodd nr. 44. Merete

GRATULERER TIL DERE.

Jeg trakk hvem som vant knaggrekken, og det ble nr. 18 Kerstin, de andre må vente i spenning, og se hva som dukker opp i postkassen!
Send meg en mail med navn og adresse til mette.olsen@hotmail.com

8 kommentarer:

  1. Æsj! Er ikke misunnelig i det heeeeele tatt på de som vant...kremt ;)Bare "litt ;)
    Grattis til de heldige!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Du har fått en award av meg, sjekk bloggen min for info :)

    SvarSlett
  3. fått mail av meg( ang. at jeg vant)??? pc min er litt tullete for tiden!

    solklem fra Nennes

    SvarSlett
  4. Heisan, endelig fant jeg deg :)
    Tusen hjertelig takk for den vakre knaggrekken. Jeg ble så glad og overrasket når den kom i posten.
    Stor klem
    Kerstin

    SvarSlett
  5. Så heldige vinnere, gratulerer masse =)

    SvarSlett
  6. Absolutely love the blog! just added you to my follow list, can't wait to see more updates!

    Hope you find the time to check out mine!

    door251.com

    SvarSlett
  7. Hello there! This blog post couldn't be written much better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I'll forward this post to him.
    Fairly certain he'll have a good read. Thank you for sharing!

    My web site cash advance hawaii

    SvarSlett
  8. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ website nổi tiếng Mỹ là mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails