torsdag 10. mars 2011

Idèrik inspirasjonsblogg

Jeg har lyst til å vi se dere bloggen Better After, om du ikke har oppdaget den allerede.


























Det er en blogg for alle som vil vise fram sin før/etter bilder av sine kreativiteter med møbler. Veldig inspirerende. Det er ikke alt som er like vellykket synes jeg, noe var faktisk finere i utgangspunktet, men det er jo smak og behag. Jeg må i alle fall innom en tur hver dag.


Det var Maleriet fargehandel som gjorde meg oppmerksom på denne kretive bloggen. Trude&Heidi er odså 2 herlig kreative jenter. Sjekk ut.




Det er utrolig hva enkelte klarer å få ut av "ingenting". MEN, fy søren så dyrt det er med tapet! En rull koster mellom 500.- og 1000.- kroner. Og om jeg da bare trenger  en halv meter, blir det litt i overkant. Og ikke vil jeg ha den samme rullen på alt heller. Så om jeg må kjøpe en rull for hvert prosjekt, er det både dyrt og litt meningsløst.
Kanskje vi kan få til en slags tapetbytteordning her i Blogglandia. Du får en meter av meg, så får jeg en meter av deg.
Eller det aller beste: Butikkene kan jo selge tapet i metervis..?

Men uansett, jeg lar meg inspirere, og kreerer stadig vekk! Med eller uten tapet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails