tirsdag 21. desember 2010

en liten smak

God Jul
.. til dere..
..en liten smakebit av stua..
Nå er det veldig lenge siden jeg har blogget!
De som får til å blogge, samtidig som de restaurerer tar jeg av meg hatten for. Med full jobb, 2 prinsesser, og restaurering har det ikke vært tid til andre hyggelige ting.
Skal prøve å være litt mer aktiv med blogginga framover.




Hurra, mens jeg sitter her å skriver ringte han som skal monterere grua mi!
6. Januar er de i gang!
Jeg hadde egentlig en avtale med et annet firma før Jul, men de viste seg å være useriøse.
Men vi fryser ikke. Jeg har valgt å snu hele huset på hodet... Stue, kjøkken og et toalett i annen etasje, og 3 soverom, bad og bod i 1. etasje. Fordeler med det er at varmen stiger opp, vi bor mer usjenert, det er kjøligere å sove nede om sommeren. Mindre tråkk i trappa når jentene har besøk. Ulempen kan være at det kan bli litt bæring når vi skal kose oss ute om sommeren, men det finnes mange kose og praktiske kurver å bære i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails