lørdag 8. januar 2011

Inspirasjon barnerom

Jentene mine har ikke egene rom enda, men det er neste trinn i restaureringsplanen. Det passer jo perfekt at NIB har barneromutfordning nå, da kan jeg jo få masse ideer og inspirasjon fra alle de flotte bidragene.


Foto Homenix
 I halvannet år nå, har vi delt soverom, og prinsessene mine har ikke klaget en eneste gang! De gleder seg selvfølgelig til å få eget rom (jeg også), og alt som følger med. Overnattingsgjester, pakke ut leker og bøker fra esker, klesskap osv.

Foto Homenix


Lilleprinsessa skal få et rom som er en prinsesse verdig. Gleder meg til å sette i gang.







Storeprinsessa vil nok være med å bestemme en del selv, men vi blir nok enig. Ser for meg en romantisk drøm med mye hvitt.




Foto Homenix



Prinsen som bor her er nok en sporty gutt.

Foto Layla Grayce









Disse bokstavklossene er så sjarmerende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails