søndag 14. mars 2010

Da er jeg i gang med stua..

Endelig er jeg i gang med det som skal bli stua...

Motivasjonen til å komme i gang satt langt inne, men nå har jeg satt meg små gjennomførebare mål for å komme i havn med dette prosjektet.

Bildene er av en murvegg skjult under mange lag med tapet. Planener å la den stå med et rustikt preg, men mørtelen er så porøs..Må nok spørre noen om råd ang dette..
Mulig det går å flikke på det som er??
Det støver alldeles forferdelig, bør skaffe meg en maske mens jeg holder på.
 Jeg skal få tatt et bilde av murveggen på uthuset til naboen, den er så vakker! Jeg vil ha sånn!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Hørtes ut som et spennende prosjekt. Gamle rustikke murvegger er så vakre... Har desverre ingen gode tips å komme med, men ønsker deg lykke til!
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails